Нежен и същевременно суров? Taкъв се опитва да бъде Opel Insignia Country Tourer, комбито от Рюселсхайм с амбиции за подвизи извън пътя. To се появи заедно с обновяването на модела и разполага с подкартерна защита и по-висок с 20 мм клиренс. В интерес на истината обаче нито той, нито допълнителните пластмасови елементи по каросерията превръщат колата в сериозен офроудър. Country Tourer сякаш е създаден, за да докаже, че Opel може да проектира и „лайфстайл” комбита, които могат да бъдат много практични.С четирите си задвижващи колела машината демонстрира превъзходно сцепление на мокро и не се уплаши от изненадващия великденски сняг дори с летните си гуми. С пъргавата атака на завоите Insignia проявява спортния си характер и демонстрира колко сполучливи могат да бъдат настройките на окачването и на кормилното управление на почти 2-тонно комби. И макар че сме го казвали и преди, сега пак ще го повторим – Opel има нужда от по-модерен автоматик. Заради 6-степенната трансмисия част от 195-те коня и 400-те нютонметра на битурбо мотора сякаш се губят, макар че известна доза подобрение по отношение на превключването внася натискането на бутона Sport, с който се „втвърдява” и окачването.След фейслифта на Insignia броят на копчетата върху централната което прави управлението на кокпита значително по-лесно. Използваните в интериора материали създават почти премиум усещане, а мястото както отпред, така и отзад е повече от достатъчно. Най-много обаче ни допадна фактът, че менютата на Country Tourer бяха на български език.
ИзводДобро сцепление, много място, спортно поведение, увеличен клиренс – и не на последно място свежа визия. С всичко това Insignia Country Tourer се доказва като достоен Opel на „Новото време”, което настъпва в Рюселсхайм. Единственият по-сериозен недостатък на атрактивното комби е остарелият автоматик.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!