MINI разкрива подробности за вариантите на Coupe

Main June 7, 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3100 views | no comments

MINI разширява моделното семейство с първия двуместен модел в историята на марката - MINI Coupe.
Изборът от двигатели, настройките на окачването, разпределението на теглото и аеродинамиката са изцяло насочени към постигане на оптимална динамика.
За разлика от MINI, MINI Clubman и MINI Cabriolet моторният отсек, пътническата клетка и багажникът са ясно отделени един от друг.
Това разделение, забелязващо се в силуета на автомобила, придава на MINI Coupe впечатляваща задница в класическия стил на Gran Turismo.
Външните размери подчертават спортните пропорции на двувратия моел и неговата снишена визия. Той е дълъг 3 728 мм (MINI Cooper S Купе, MINI John Cooper Works Купе: 3 734 мм), широк е 1 683 мм и е висок 1 378 мм. Дължината, широчината и междуосието (2 467 мм) са почти идентични с тези на MINI, докато височината на каросерията е по-ниска с 29 мм.
За пръв път при MINI за оптимизиране на въздушния поток при висока скорост се монтира активен заден спойлер. Когато достигне скорост 80 км/ч, интегрираният в капака на багажника аеродинамичен елемент се издига автоматично. Когато скоростта падне под 60 км/ч, спойлерът се прибира. Чрез разположен на тавана бутон водачът може да задейства активния спойлер и ръчно.
За MINI Купе се предлагат най-мощните бензинови и дизелови двигатели от портфолиото задвижващи агрегати на марката. Спектърът на мощност стартира от 90 122 к.с. при MINI Cooper Coupe, през MINI Cooper SD Coupe 143 к.с. и MINI Cooper S Coupe 184 к.с. и достига 211 к.с. при върховия спортист MINI John Cooper Works Coupe.
Всички модификации на новото MINI Купе серийно са оборудвани с всеобхватната технология MINIMALISM. В допълнение към високия коефициент на полезно действие на двигателите за ефективното оползотворяване на съдържащата се в горивото енергия и образцово ниските емисии на CO2 се грижат и регенерацията на спирачната енергия, функцията Auto Start Stop, индикаторът за превключване на предавките, електромеханичното кормилно управление, както и работещите само при нужда спомагателни агрегати.

 
 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...